برای یک حرفه ای، هیچ وقت آموختن تمام نمی شود

train manager

دوره های آموزشی مدیریت و سیستم های مدیریت کیفیت

  • دوره آموزشی مبانی مقدماتی مدیریت
  • دوره آموزشی اصول سرپرستی
  • دوره آموزشی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه و سنجش و بهبود اثربخشی آن
  • دوره آموزشی استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت خودروسازی IATF 16949 : 2016
  • دوره آموزشی تعویض تک دقیقه ای قالب SMED و تغییر سریع خط تولید Quick Change Over
  • دوره آموزشی استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO IEC 17025
  • دوره آموزشی الزامات استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ایزو ISO 9001 : 2015
  • دوره آموزشی اصول نظام آراستگی محیط کار ۵S و تکنیک های مدیریت دیداری و به کارگیری آن ها در ارتقای بهره وری
  • دوره آموزشی COQ سیستم هزینه های کیفیت Cost Of Quality

tranining courses

دریافت خدمات آموزش و برگزاری دوره های مدیریت

نحوه انجام هماهنگی های لازم جهت ارائه خدمات آموزش و برگزاری دوره های آموزشی برای شرکت ها و سازمان ها به شرح زیر می باشد. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر لطفا تماس حاصل فرمایید.

  • درخواست برگزاری دوره آموزشی
  • ارسال شناسنامه دوره آموزشی توسط مدرس شامل سرفصل ها و طرح درس
  • ارائه مشخصات حاضرین در دوره آموزشی به مدرس
  • انجام هماهنگی های اجراء شامل منابع و امکانات پایه مورد نیاز و تعیین زمان برگزاری دوره
  • اجرای دوره آموزشی، تکمیل پرسشنامه ارزیابی دوره و صدور گواهینامه

 

توضیحات

  • دوره های آموزشی فوق بنا به درخواست و انجام هماهنگی های لازم، در محل سازمان متقاضی، برگزار می گردد.
  • برخی از دوره های آموزشی اینجانب به دعوت موسسات آموزشی و مطابق با برنامه زمانی و تقویم آموزشی آن ها برگزار می گردد. بدیهی است که اطلاعات برگزاری این دوره ها در وب سایت، اطلاع رسانی می گردد.
  • برای شرکت در دوره های آموزشی در محل سازمان، محدودیتی برای حضور نفرات وجود ندارد. همچنین بدیهی است که محتوای مطالب دوره، حتی الامکان با توجه به صنعت و زمینه فعالیت شرکت مورد بازنگری قرار می گیرد.
  • برای تمامی دوره های آموزشی، کارگاه عملی برگزار می گردد.
  • برای دوره های آموزشی برگزار شده در محل سازمان از سوی موسسه آموزشی، گواهینامه صادر می گردد.
  • جهت دریافت شناسنامه هر یک از دوره های آموزشی فوق شامل اهداف برگزاری دوره، سرفصل ها و مطالب، مدت زمان و دیگر مشخصات و جزئیات دوره، لطفا تماس حاصل فرمایید.

training
 

فایل رزومه (pdf) را از اینجا دانلود نمایید: Hossein Abdi CV

 

 

*******

 

 

اطلاعات عمومی دوره های آموزشی

 

دوره آموزشی اصول سرپرستی

مدت دوره : ۲۱ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، هر روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در سه روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۵:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

پست های رده های مختلف در ساختار سازمانی نیاز به مقادیر متفاوتی از مهارت های انسانی، مدیریتی و فنی دارند. سرپرست ها تنها طبقه سازمانی می باشند که نیاز به هر سه نوع مهارت ها را به صورت کامل دارند.

سرپرست های سازمان که در عرصه مدیریت بین المللی به آنها First Line Manager یا همان مدیران خط مقدم گفته می شود نقش به سزایی در تحقق اهداف عملیاتی سازمان دارند که خود عامل مهمی در رسیدن سازمان به اهداف تجاری و کیفی کسب و کار می باشد.

از همین رو ارتقاء دانش و مهارت های اجرایی سرپرستان و بهبود عملکرد آنها در سطح مدیریت میانی، گام بزرگ و مهمی در سیستماتیک و نظام مند کردن امور در لایه های پایینی سازمان بوده و این، هدف اصلی حضور در دوره اصول و مبانی سرپرستی می باشد.

در این دوره چه می آموزید؟

  • تشریح وظایف شغلی یک سرپرست و مسئولیت های کاری و سازمانی وی
  • اهمیت ایفای نقش موثر سرپرست در سازمان و انجام صحیح وظایف سرپرستی
  • آشنایی کامل با فعالیت های مدیریتی و عملیاتی سرپرست و نحوه انجام وظایف در حوزه های زیر
  •                     برنامه ریزی عملیاتی و اجرایی فعالیت های محوله از سوی مدیریت
  •                     سازمان دهی پرسنل تحت نظارت، تقسیم کار و تعیین وظایف نیروها
  •                     سیستم های مختلف کنترل و نحوه نظارت بر عملکرد کارکنان تحت سرپرستی
  •                     روش های انگیزش پرسنل و ارتقاء روحیه کار گروهی و تیمی
  •                     آشنایی با تکنیک های تصمیم گیری و ارائه نکات مهم درتصمیم سازی و تصمیم گیری موثر
  •                     ارائه تکنیک های مدیریت تعارض و حل موضوعات مورد اختلاف بین پرسنل تحت نظارت
  •                     اصول مستند سازی ، مکاتبات و گزارش دهی به مدیریت
  •                     روش های ارزیابی عملکرد نیروهای تحت سرپرستی
  •                     توسعه مهارت های رهبری سرپرستان ، روش های خلاقیت و نوآوری ، اصول کار تیمی ،   تکنیک های مدیریت زمان
این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای کلیه سرپرست های واحدهای سازمان توصیه می گردد.

برگزاری در محل سازمان متقاضی، محدودیت نفرات ندارد. زمان برگزاری دوره نیز با هماهنگی سازمان تعیین خواهد شد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه و سنجش و بهبود اثربخشی آن

مدت دوره : ۸ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، یک روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در یک روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۶:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

به جرأت می توان گفت بسیاری از مشکلات کیفی، ضایعات و دوباره کاری ها، خرابی دستگاه ها و توقفات خط تولید، مسائل حوزه منابع انسانی و مشکلات و معضلات دیگر در بیشتر سازمان ها، دوباره و دوباره بروز و ظهور می کنند. فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه یکی از رویکردهای مهم هر سازمانی است که سعی می کند به صورت سیستماتیک، مسائل، مشکلات و عدم انطباق های شناسایی شده در فرآیندهای عملیاتی، مدیریتی و پشتیبانی سازمان خود را تجزیه و تحلیل کرده و با شناسایی علل ریشه ای، آنها را یک بار و برای همیشه حل و برطرف نماید.

این دوره آموزشی با این هدف اساسی طراحی گردیده تا رویه و مکانیزم این فرآیند را به صورت اصولی و صحیح ارائه نموده و با بررسی و تحلیل، به نقاط ضعف وآسیب های معمول فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه پرداخته و آن ها را برطرف نماید.تعریف و ارائه روش سنجش اثربخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه و سپس نحوه بهبود این شاخص هدف اصلی دیگر این دوره آموزشی می باشد.

 

در این دوره چه می آموزید؟

·         ارائه مفاهیم، اصطلاحات و تعاريف فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

·         تشریح الزامات اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه در استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015 و IATF 16949 : 2016

·         طرح ریزی فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه و ارائه مراحل و توالی آنها

·         نحوه شناسایی عدم انطباق ها، مغایرت ها و ورودی های فرآیند اقدام اصلاحی و پیشگیرانه

·         انواع علت های بروز مغایرت و عدم انطباق و نحوه شناسایی و تعیین آنها

·         روش های حل مسئله شامل نمودار استخوان ماهی، طوفان فکری و . . .

·         سیستم پیگیری اجرای اقدامات اصلاحی

·         سنجش اثربخشی اقدام اصلاحی و پیشگیرانه و طراحی شاخص اندازه گیری آن

·         روش های بهبود اثربخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

·         آسیب های فرآیند و دلایل عدم اثربخشی اقدامات اصلاحی و پیشگیرانه

·         کارگاه عملی

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای نماینده مدیریت، مدیر واحد تضمین کیفیت و کارشناسان این واحد و مدیران واحدهای فنی و مهندسی و کنترل کیفیت سازمان ها توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی مبانی مقدماتی مدیریت

مدت دوره : ۲۱ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، هر روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در سه روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۵:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

  • تسلط مدیران ارشد و میانی سازمان به رویکردهای اجرایی و نظری مدیریت
  • ارتقاء مهارت های عملی و اجرایی مدیران
  • به روز کردن دانش مدیریتی مسئولان و مدیران
در این دوره چه می آموزید؟

  1. نظریه ها و تئوری های مدیریت
  2. ارائه متدهای سیستماتیک برنامه ریزی کلان و مدیریت استراتژیک سازمان
  3. آشنایی با روش های برنامه ریزی عملیاتی و اجرایی
  4. سازماندهی منابع انسانی، آشنایی با انواع مختلف ساختارها و نمودارهای سازمانی متداول و ویژگی های آن ها
  5. ارائه روش ها و سیستم های مختلف كنترل ونظارت و طراحی یک سیستم کنترلی اثربخش در حوزه تحت مدیریت
  6. آشنایی با سیستم های گردآوری داده ها، تحلیل اطلاعات و نحوه نموداری کردن داده های عملکرد برای گزارش به مدیریت
  7. متدهای بهبود انگیزه شغلی پرسنل
  8. اصول رهبری و نفوذ در پرسنل و توسعه مهارت های رهبری
  9. اهمیت وجود یک سیستم ارتباطی موثر در سازمان یا واحد و آشنایی با روش طراحی سیستم ارتباطات سازمانی
  10. آشنایی با روش های تصمیم گیری و بهبود مهارت های تصمیم گیری مدیران
  11. ارائه تکنیک های مدیریت تعارض و آشنایی با سطح مناسب تعارض در سازمان جهت بهبود اثربخشی عملکرد منابع انسانی
  12. روش های ایجاد خلاقیت در سازمان و آشنایی با موانع نوآوری و خلاقیت فردی و سازمانی
  13. ارائه اصول کلی کار تیمی و آشنایی با تکنیک های موثر مدیریت زمان
  14. آشنایی با سیستم ها و تکینک های نوین در عرصه مدیریت
این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای کلیه مدیران واحدهای سازمان توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت خودروسازی IATF 16949 : 2016

مدت دوره : ۲۴ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، هر روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در چهار روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۶:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

·         منظم و سیستماتیک کردن نحوه انجام فعالیت های مدیریتی و عملیاتی کسب و کار سازمان

·         ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی و خدمات سازمان

·         بهبود راندمان و بهره وری در تمامی فرآیندها و فعالیت های سازمان

·         ايجاد اطمينان و اعتماد در بيرون سازمان و نزد مشتريان

·         افزايش توان شرکت در عرصه رقابت

در این دوره چه می آموزید؟

·          معرفی انواع استانداردها و حصول آشنايي با سازمان ISO – سیستم های بین المللی مدیریت کیفیت و IATF – گروه کاری بین المللی خودرو

·          ارائه نحوه پیاده سازی سیستم، ممیزی و اخذ گواهی نامه

·          تشریح مفاهیم، اصطلاحات و تعاريف مرتبط با استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت IATF 16949 : 2016

·          ارائه اصول و بيان مفاهيم رویکرد فرآیندی و فرآيندگرايي

·          آموزش نحوه شناسایی و تعیین فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت، فرآیند مدیریت (ارزیابی و تحلیل) ریسک، تحلیل ذی نفعان و طراحی شاخص های پایش فرآیندها

·          تشريح انواع فرآیندها در سازمان و ارائه مفاهیم فرآيندهاي اصلی، مشتری مدار و مدیریتیCOP,SOP,MOP

·          اصول هفت گانه مدیریت کیفیت

·          آموزش تهیه و تدوین مدارک و مستندات مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت و نحوه مستندسازی و نگهداری سوابق

·          تشريح سيستم مديريت كيفيت و توضیح بندها، الزامات و عناصر IATF 16949 : 2016

·          آشنایی با استانداردهای مرتبط

·          آموزش نکات کاربردی برای پیاده سازی فرآیند بهبود مستمر و اجرایی ساختن مهم ترین اصل استاندارد مبنی بر بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت IATF 16949 : 2016

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

گذراندن این دوره برای مدیران، سرپرست ها و کارشناسان واحدهای سازمان های فعال در زنجیره تأمین قطعات خودرو که درصدد پیاده سازی، استقرار و اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت خودروسازی IATF 16949 : 2016 می باشند، توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی تعویض تک دقیقه ای قالب SMED و تغییر سریع خط تولید Quick Change Over

مدت دوره : ۸ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، یک روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در یک روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۶:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

·         آشنايي با تكنيك بهبود SMED و مفاهيم آن

·         درك فرآیند و روش پياده سازي سیستم تعویض تک دقیقه ای قالب

·         يادگيري تکنیک های مهندسی و کاربردی برای کاهش زمان تعویض قالب و ابزارآلات و راه اندازي و به راندمان رساندن خط توليد

·         تحقق هدف هاي بهبود راندمان و ارتقاء بهره وری در سازمان های صنعتی و تولیدی با به كارگيري موثر SMED

در این دوره چه می آموزید؟

·         مقدمه ، مفاهیم و تاریخچه SMED

·         هدف از اجرای SMED، دستيابي به بهبودي محسوس، قابل توجه و پايدار در فرآيند توليد

·         مزایای به کارگیری و پیاده سازی SMEDو منافع آن در فرآیندهای عملیاتی سازمان

·         بررسي و آسيب شناسي ویژگی های عملکرد تعویض قالب با روش های فعلي و پيش از بهبود با SMED

·         تکنیک ها و ابزارهای مکمل ( نمودار اسپاگتي، خطاناپذيرسازي Poka yoke ، TPM، ارگونومي، TOC، كايزن ، ۵S ، حلقه هاي كيفيت و …)

·         پیاده سازی SMED( شرح مراحل برنامه ريزي، سازماندهي، پياده سازي و بررسي اثربخشي پروژه )

·         اصول کار تیمی و تشکیل تیم بهبود در سازمان هاي توليدي

·         سازمان دهی، تقسیم وظایف و انگیزش نفرات و اعضای تیم

·         مطالعه ، مشاهده و ثبت شرایط کنونی با تكنيك هاي برگه داده Data sheet، فلوچارت، زمان سنجي، تصوير برداري و . . .

·         دسته بندی فعالیت های تعویض و Setup به دو دسته اصلي داخلی و خارجی

·         بهبود فعالیت های داخلی و خارجی

·         ارائه تکنیک های طراحی و مهندسی در اجرای موثر و اثربخش SMED

·         سنجش میزان دستیابی به اهداف و موارد هدفگذاری شده، ثبت و بايگاني سوابق پروژه

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای مدیران، کارشناسان و تکنسین های واحدهای فنی و مهندسی، تولید، قالب سازی، کنترل کیفیت و نگهداری تعمیرات توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه ISO IEC 17025

مدت دوره : ۲۱ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، هر روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در سه روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۵:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

·         منظم و سیستماتیک کردن نحوه انجام فعالیت های سیستمی و عملیاتی آزمایشگاه

·         ارتقاء سطح کیفیت خدمات آزمون و کالیبراسیون

·         ايجاد اطمينان و اعتماد نزد مشتريان نسبت به اعتبار نتایج آزمون

در این دوره چه می آموزید؟

·          معرفی انواع استانداردها و حصول آشنايي با سازمان ISO و سیستم های بین المللی مدیریت کیفیت

·          ارائه نحوه پیاده سازی سیستم، ممیزی و اخذ گواهی نامه استاندارد و گواهی تأیید صلاحیت آزمایشگاه همکار اداره استاندارد

·          تشریح مفاهیم، اصطلاحات و تعاريف مرتبط با استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO IEC 17025

·          تشريح سيستم مديريت كيفيت و توضیح بندها، الزامات و عناصر ISO IEC 17025

·           الزامات مديريتي

سازماندهي و نحوه طراحی ساختار سازمانی آزمایشگاه

سيستم کيفيت مديريت

کنترل مدارک، مستندات و سوابق

بازنگري درخواست‌ها، پيشنهادها و قراردادها

واگذاري آزمون و کاليبراسيون به پيمانکاران فرعي

خريد خدمات و ملزومات

ارائه خدمات به مشتريان

اقدامات اصلاحی و پيشگيرانه

کنترل سوابق

مميزي هاي داخلي

بازنگري هاي مديريتي

شكايات

·          الزامات فني

کارکنان

جايگاه و شرايط محيطي کار

روش هاي آزمون و کاليبراسيون و صحه گذاري روش ها

تجهيزات و امکانات

نمونه‌برداري

جابجايي اقلام مورد آزمون و کاليبراسيون

تضمين کيفيت نتايج آزمون و کاليبراسيون

گزارش‌دهي نتايج

·          آموزش تهیه و تدوین مدارک و مستندات مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت و نحوه مستندسازی و نگهداری سوابق

·          آموزش نکات کاربردی برای پیاده سازی فرآیند بهبود مستمر و اجرایی ساختن مهم ترین اصل استاندارد مبنی بر بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

گذراندن این دوره برای نماینده مدیریت، مدیر آزمایشگاه، مدیر فنی، مدیر کیفی و تکنسین ها و کارکنان آزمایشگاه توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی الزامات استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ایزو ISO 9001 : 2015

مدت دوره : ۱۸ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، هر روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در سه روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۴:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

·         منظم و سیستماتیک کردن نحوه انجام فعالیت های مدیریتی و عملیاتی کسب و کار سازمان

·         ارتقاء سطح کیفیت محصولات تولیدی و خدمات سازمان

·         بهبود راندمان و بهره وری در تمامی فرآیندها و فعالیت های سازمان

·         ايجاد اطمينان و اعتماد در بيرون سازمان و نزد مشتريان

·         افزايش توان شرکت در عرصه رقابت

در این دوره چه می آموزید؟

·          معرفی انواع استانداردها و حصول آشنايي با سازمان ISO و سیستم های بین المللی مدیریت کیفیت

·          ارائه نحوه پیاده سازی سیستم، ممیزی و اخذ گواهی نامه

·          تشریح مفاهیم، اصطلاحات و تعاريف مرتبط با استاندارد بین المللی سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2015

·          ارائه اصول و بيان مفاهيم رویکرد فرآیندی و فرآيندگرايي

·          آموزش نحوه شناسایی و تعیین فرآیندهای سیستم مدیریت کیفیت و طراحی شاخص های پایش فرآیندها

·          تشريح انواع فرآیندها در سازمان و ارائه مفاهیم فرآيندهاي اصلی، مشتری مدار و مدیریتیCOP,SOP,MOP

·          هشت اصل مدیریت کیفیت

·          آموزش تهیه و تدوین مدارک و مستندات مورد نیاز سیستم مدیریت کیفیت و نحوه مستندسازی و نگهداری سوابق

·          تشريح سيستم مديريت كيفيت و توضیح بندها، الزامات و عناصر ISO 9001 : 2015

·          آشنایی با استانداردهای مرتبط

·          آموزش نکات کاربردی برای پیاده سازی فرآیند بهبود مستمر و اجرایی ساختن مهم ترین اصل استاندارد مبنی بر بهبود مستمر اثربخشی سیستم مدیریت کیفیت

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

گذراندن این دوره برای تمامی مدیران، سرپرست ها و کارشناسان واحدهای سازمان هایی که در پی طرح ریزی و پیاده سازی سیستم مدیریت کیفیت ایزو ۹۰۰۱ و اخذ گواهینامه آن می باشند، توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی اصول نظام آراستگی محیط کار ۵S و تکنیک های مدیریت دیداری و به کارگیری آن ها در ارتقای بهره وری

مدت دوره : ۸ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، یک روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در یک روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۶:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

·         افزایش بهره وری

·         ارتقاء روحیه منابع انسانی و انگیزش پرسنل

·         بهبود نظم و انضباط فیزیکی در محیط کار

·    ایجاد انضباط فکری و ذهنی در پرسنل و منابع انسانی شرکت در جهت درک و تحقق اهداف سازمان

در این دوره چه می آموزید؟

۱-     شناسایی نابسامانی های موجود در محیط کاری سازمان ها

۲-     بررسی عوامل تاثیر گذار نظام آراستگی

۳-     مزایا و منافع به کارگیری نظام آراستگی در سازمان ها و ارتباط این سیستم با ارتقاء بهره وری

۴-     تشریح اصول و مفاهیم پنج اصل نظام آراستگی

۵-     فرآیند اجرا و چگونگی پیاده سازی ۵S

۶-     ارائه تکنیک های مدیریت دیداری در اجرایی ساختن ۵S

۷-     شرح مسئولیت ها در پیاده سازی نظام آراستگی

۸-     مشکلات متداول در اجرای نظام آراستگی و شیوه های تقابل با آنها

۹-     تعیین منابع لازم در اجرای موفق نظام آراستگی

۱۰- كار كارگاهی Work Shop

۱۱- ارائه نکات و توصیه های کاربردی خاص سازمان های خدماتی و هم شرکت های صنعتی و تولیدی

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای کلیه مدیران، سرپرست ها و کارشناسان واحدهای سازمان توصیه می گردد.

 

 

*******

 

 

دوره آموزشی COQ سیستم هزینه های کیفیت Cost Of Quality

مدت دوره : ۸ ساعت مبلغ سرمایه گذاری : برگزاری در محل ، یک روز . . . . ریال
تاریخ برگزاری : در یک روز . . . . ساعت برگزاری : ۸:۳۰   تا   ۱۶:۳۰
اهداف برگزاری این دوره چیست؟

روش های سیستماتیک معدودی بین مدیران و کارشناسان سازمان ها برای مدیریت و کاهش هزینه ها شناخته شده است، این در حالی است که از الزامات و نیازهای ضروری امروزه سازمان هاست که روش های سیستماتیک مدیریت هزینه را درک نموده، فراگرفته و در بهبود و کاهش هزینه های خود به کار ببرند.

از معدود تکینک های معمول و نسبتا رایج،سیستم هزینه های کیفیت COQ می باشد که در این دوره به صورت کامل به مفاهیم، اصول و فرآیند اجرایی آن پرداخته خواهد شد تا بتوان به صورتی دقیق نسبت به شناسایی هزینه ها، گردآوری اطلاعات، تحلیل و آنالیز داده ها و در نهایت طراحی و اجرای برنامه های بهبود و کاهش هزینه های کیفیت کل اقدام نمود.

در ادامه نیز دو رویکرد اصلی و سیستماتیک کاهش هزینه ها ( به جز هزینه های کیفیت ) ارائه خواهد گردید تا سازمان ها بتوانند با دیدی گسترده ترو شناختی عمیق تر نسبت به این مهم یعنی مدیریت و کاهش هزینه های خود اقدام نمایند.

در این دوره چه می آموزید؟

·    تعریف و شناسایی انواع اتلاف در سازمان ها – در پنج حوزه منابع انسانی، تجهیزات ، مواد اولیه ، سیستم و محیط

·         تعریف مفاهیم کیفیت سنتی و ویژگی های دوره گذار به رویکرد جدید به کیفیت

·         آشنائی با اصول هزینه های کیفیت و ارائه سیستمPAF

·         منابع هزینه های کیفیت ارزیابی، پیشگیرانه و شکست ( داخلی و خارجی )

·    شناسایی و محاسبه ردیف های هزینه های کیفیت و طراحی شاخص های کلیدی پایش هزینه ها

·         روش های تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات هزینه ها

·         نحوه پیاده سازی و فرآیند اجرایی سیستم هزینه های کیفیت در سازمان

·    شناسایی فرصت های بهبود ، تعریف اقدامات اصلاحی و طراحی پروژه های بهینه سازی و کاهش هزینه ها

·         رویکردهای سیستماتیک مدیریت و کاهش هزینه های سازمان

·         آشنایی با دیگر تکنیک های شناسایی، تحلیل و کاهش هزینه ها

·         ارائه نکات کاربردی و موردی برای کاهش هزینه های تولید ، عملیات ، اداری و پشتیبانی

این دوره آموزشی برای چه کسانی مفید است؟

این دوره برای مدیران و کارشناسان واحدهای مالی و حسابداری، تضمین کیفیت، فنی و مهندسی، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت و تولید سازمان ها توصیه می گردد.